وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

باتوکل به خدا این وب برای استفاده ذاکرین اهلبیت دایر گردیده است. kheymegah@mihanmail.ir ایمیل

آخرین نظرات

سرود ولادت امام حسن عسکری (ع)

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۲۵ ب.ظ

عاشق توام آقا چونکه از عالمی سری

 خدایی چقدر می چسبه برای تو نوکری

گره خورده دل من به پره قنداقه ی تو 

 دعوتم کن تو به سامرا امام عســکری(ع)

فاطمی عصمت هستی،حیدری صولت هستی

تـو دل شـیـعـه آقـا صـاحـب دولـت هـستـی

شـــادم  زغــم  آزادم  دل بــه  تــو دادم

تا تو رو دارم من غمی ندارم من والله آبادم

فداتون بشم آقا که چهرتون پر زنوره

بخرم آقا که نوکر تو کمتر زموره

اگه تو امر فرج زود بشه تعجیل چی میشه

کاشکی که بگن که فردا دیگه وقت ظهوره

بسه دیگه انتظار ندارم دیگه قرار

کاری کن آقا که زودتر بیاد بهار

شـــادم  زغــم  آزادم  دل بــه  تــو دادم

تا تو رو دارم من غمی ندارم من والله آبادم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۷
یاور امام زمان(عج)

سرود ولادت امام حسن عسکری (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی