وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

باتوکل به خدا این وب برای استفاده ذاکرین اهلبیت دایر گردیده است. kheymegah@mihanmail.ir ایمیل

آخرین نظرات

الــهی العـــفو

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ

نایی ندارم (2) خسته ی خستمو دلت شکستمو

خواستی منو تو ولی من تورو نخواستمو

صورتمم سیاه بکن شبیه این قلب تیره

یه کاری کن برا دلم تو بند گناه اسیره

مبهوتم باز دوباره ازاین همه کرامت

آبرومو نریختی کردی به من عنایت

الهی العفو بحق زینب

دیگه بریدم (2) ازاین دل سیاه هزارو یک گناه

دورم کردنو می خوان بندازنم تو چاه

شیشه اعتبارم باسنگ بی عاری شکست

توبه های تو خالی راه سعادتم روبست

ولی بازم یه حسی آروم دم گوشم می گه

اگه امشبو اینجام یعنی هنوز امیدی هست

الهی العفو بحق زینب

درخت عمرم (2) می سوزه ازریشه سرتاپام آتیشه

نکنه گناه داره عادت من می شه

می گن برای هر چیز باید پیش اهلش اومد

شدم محتاج مردم من موندمو دستای رد

ولی هرموقع هرجا حرفمو باشما زدم

 حاجتموگرفتمو کسی رومو زمین نزد

دانلــــــــــــود ســـبــکـــــــــــــ

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰
یاور امام زمان(عج)

الــهی العـــفو

نظرات  (۸)

۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۶ کبوتر حرم
گاهی نه گریه آرامت می کند و نه خنده
نه فریاد آرامت می کند و نه سکوت
آنجاست که با چشمانی خیس رو به آسمان میکنی و میگویی :
من فقط تورو دارم !...
.
دلتنگم اقا
دلتنگ دیدنت

دلتنگ شنیدن صدای انا المهدی ات....

تا کجای عمرباید هرشب در انتظار تو ستاره بشماریم

تا کدام روز و ماه باید مسافر دنیای غفلتها باشیم .یا مولا
.
.
.
ای مولای ما، در غدیر که نبودیم با جدت بیعت کنیم، امروز آمده ایم برای بیعت با شما
.
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
سلام. وبتون عالیه.
سلام وب ارزشمندی دارین.
سلام
دوست داری به صورت کاملا رایگان 500 تا بازدید کننده واقعی در هر ساعت (روزانه 12000 تا) داشته باشی؟
پس به لینکی که برات گذاشتم برو و آموزش رو دانلود کن
مطمئن باش ضرر نمی کنی
به امتحان کردنش می ارزه
ایشالا که در تمام مراحل زندگیت موفق باشی...
سلام
آفرین. وبلاگ خوبیه.ممنون
دو تا خبر خوش برات دارم. بیا به وبلاگم.منتظرتم

www.omiddd.mihanblog.com
نگرانِ فردایتـــ♥ـــ نبــــــاش !
خـــــــــدایِ دیــــــروز و امــــــروز ،
خـــــــــدایِ فــــــردا هم هستــــــ ...
مــــــا اولین باراستــــــ بندگی میکنــــــیم ،
ولــــــــــــی
او قرنهاستــــــ خـــــــدایی میکنــــــد ....!
اعتمــــــاد کن به " خـــــــــداییِ خـــ♥ــــدا . . ......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی