وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

باتوکل به خدا این وب برای استفاده ذاکرین اهلبیت دایر گردیده است. kheymegah@mihanmail.ir ایمیل

آخرین نظرات

شور........مدافعان حرم بی بی زینب(س)

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۰۱ ب.ظ


شور........مدافعان حرم بی بی زینب(س)

اشکام برات برای تو ای قتیل العبرات

برا من تویی ادامه حیات

ذکر تو هست باقیات و صالحات

گشتم غلام دوست دارم یه بار بگی تو رو می خوام

از روی کرم کنی یه نیم نگام

کی می شه بیام حرم بدم سلام

اسم تو دوای دردم دورت بگردم دورت بگردم 

تو اربابی و من بردم دورت بگردم دورت بگردم

یاحسیـن ثـارالله یاحسیـن ثـارالله یاحسیـن ثـارالله

شیب الخضیب بمیرم برات چقدر بودی غریب

عاشق یه عطرم اونم بوی سیب

برای دردام رقیه هست طبیب

من سائلم خورده گره به ضریح تو دلم

تویی حلال تمام مشکلم

شک ندارم که تو ساخته ای گلم

اسم تو دوای دردم دورت بگردم دورت بگردم 

تو اربابی و من بردم دورت بگردم دورت بگردم

یاحسیـن ثـارالله یاحسیـن ثـارالله یاحسیـن ثـارالله

ذکر لبم من مدافع حریم زینبم

همیشه برا تو در تاب و تبم

عاشق گریه های نیمه شبم 

ما حیدریا متنفر از همه وهابیا

این روزا ذکر لبم آقا بیا

روزگار همشون می شه سیا

اسم تو دوای دردم دورت بگردم دورت بگردم 

تو اربابی و من بردم دورت بگردم دورت بگردم

یاحسیـن ثـارالله یاحسیـن ثـارالله یاحسیـن ثـارالله

دانلود سبک


نظرات  (۱)

سالروز ولادت باسعادت دخت نبی اکرم ، ام ابیها ،‌بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) و فرزند برومند ش حضرت امام خمینی (ره) را به شما ، تمامی شیعیان جهان و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نماییم .
منتظر نظرات زیباتون هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی