وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

باتوکل به خدا این وب برای استفاده ذاکرین اهلبیت دایر گردیده است. kheymegah@mihanmail.ir ایمیل

آخرین نظرات

غزل امام زمان (عج) این جمعه هم بدون تو سر شد امام من

سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ

این جمعه هم بدون تو سر شد امام من

تلخ است بی تـو زمـانه بـه کام من

مـن را هـمه به نـام تو آقـا شناسنم

یک بار هم صدا بزنم تو غلام من

خود کرده را تدبیر نیست دانم ولی

دستم نکن رها تو ای با مرام من

با کار های روز و شبم زجر دادمت

پر کن ز ساغر فیضت تو جام من

شرمنده،نیستم همه دم فکر ویاد تو

آری شود سحر بدون تو شام من

 رحمی نما وباز دعا کن برای من
باشـد میان منتقـمان تـو نـام من
شاعر: فرزاد قائمه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۸
یاور امام زمان(عج)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی