وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

باتوکل به خدا این وب برای استفاده ذاکرین اهلبیت دایر گردیده است. kheymegah@mihanmail.ir ایمیل

آخرین نظرات

رو نزدم

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ق.ظ

درتمام طول عمر جز به خدا رو نزدم

رو زدم آب بگیرم پسـرم را گـشتـنـد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۵

نظرات  (۳)

سلام

نظریه "پنجره های شکسته" سال 1990 در اوج قتل، ناامنی و ترس شهر نیویورک مطرح شد. وقتی هیچکس نمی توانست جرایم مختلف را کنترل کند و آنها را از پیشانی شهر پاک نماید.
محققان با همکاری گسترده پلیس ورودی مترو را کنترل کردند و به دریافت بلیت از 170هزارنفری که قبلا از خرید بلیت فرار می کردند، پرداختند. همچنین با تمیز کردن واگن هایی که بچه ها روی آن نقاشی می کشیدند و جلوگیری از نابود کردن صندلی های قطار توانستند میزان جرم و جنایت را کاهش دهند. خلاصه نظریه این است که اگر یک پنجره شکست، نه تنها پنجره های دیگر هم شکسته خواهند شد بلکه ممکن است آن خانه به آتش کشیده شود. بنابراین باید به محض شکستن یک پنجره با خاطی برخورد کرد و سریعا پنجره را مرمت کرد تا کسی به فکرش نرسد بقیه پنجره ها را هم بشکند.
این یعنی تبدیل زشتی های کوچک به بدی های بزرگ. در زبان فارسی هم مَثَلی هست که تخم مرغ دزد، شتر دزد می شود. اگر در پی جامعه ای با نشاط، فعال، دین مدار، زیبا و مهربان هستیم باید از کارهای کوچک شروع کنیم. آدامس خود را در خیابان نیندازیم. از چراغ قرمز عبور نکنیم. جلوی اخم های کوچک را بگیریم که به خشم بزرگ تبدیل نشوند...

به من سر بزنید و همین جا هم یکمین قسمت "رادیو ایرانی" را بشنوید

موفق باشید
یاعلی
خداقوت
اینم از لطف آقاسیدالشهدا بود میخواستند با این بهانه بازم جلوجهنم رفتن دشمنان رابگیرند اما خوب دیگه دشمن خودش نخواست وبه جاش داغ طفل خردسال آقا و ارباب بی کفنمون رو به دل پدرش گذاشت.
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۰ سیدمحسن علوی
سلام آقا فرزاد
لینک شدید
ماهم یکم مداحی میکنیم...
از اشعار استفاده کردیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی