وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

باتوکل به خدا این وب برای استفاده ذاکرین اهلبیت دایر گردیده است. kheymegah@mihanmail.ir ایمیل

آخرین نظرات

سرود ولادت قائم آل محمد

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ق.ظ

دلایی که بی سرو سامونه       مژده مژده نیمه شعبونه

چه خبرشده در میخونه        تا کــه لــیلایی دلــم مجنونه

مسته دل خرابه بی قرارم

خسته شده آقا از انتظارم

بسته دخیلم به گیسوی یارم

آره مجنونه مجنونه دلدارم

((یــاصاحب الزمان  هستم باتو در امان))

******

آسـمـونـه دیده هــا بارونــه       کوچه هامون همه گل بارونه

غم و غصه از دلا بیرونه        چــون ولادت امــامـمـونـه

دارم به سرم بـاز شـور ونوایــی

کارم شـب و روزا شـده گدایــی

فکـرم شـده کـه بشــم کربـلایــی

آره مجنونه مجنونه مجنونه خدایی

((یاصـاحب الــزمـان   هستم با تو در امان))

 

ســــــبــــکـــــــــــ

 

نظرات  (۳)

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۰ جان فدای امام زمانم
سلام
ایام نیمه شعبان بر تمامی شیعیان مبارک
موفق باشید در پناه حق
در صورت تمایل به وبم سر بزنید
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۵ خادم المهدی
توفیقی عطاء شد که در این ماه عزیز در عتبات عالیات نائب الزیاره همه شما خوبان باشم.در آن اماکن مقدسه همه ی دوستان،همکاران،آشنایان،ملتمسین دعا ، وبلاگ نویسان و وبلاگ خوانان ونظر دهندگان را دعا کردم.توفیق ویژه ی این سفر ، زیارت امام حسین(ع) همزمان شد با شب جمعه(شب زیارتی) و نیمه شعبان که در تمام آن لحظات معنوی بیادتون بودم.

التماس دعا
سلام، وبلاگ خوبی دارید خدا قوت
لطفا اگر ممکنه من رو هم لینک کنید یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی