وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

شاعرو ذاکرالحسین: کربلایی فرزادقائمه

وبـــــــــ خـیـمــه گـاه

باتوکل به خدا این وب برای استفاده ذاکرین اهلبیت دایر گردیده است. kheymegah@mihanmail.ir ایمیل

آخرین نظرات

دیوانه ام

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۲
یاور امام زمان(عج)

نظرات  (۳)

۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۷:۰۶ وبلاگ مذهبی محرم امام حسین علیه السلام
باز هم نیامدی و من این دل تب کرده را با اشکهای
فراق پاشویه میدهم و زیر لب آرام آرام میخوانم آل یاسین را...
بودنت برای عرض زمین امان است مثل ستاره ها برای آسمان
اما باور کن این فراق ویرانمان کرد...
منم و این بغض های کهنه که هر جمعه تازه میشوند
وقتی تو دیر می کنی دلم برایت تنگ می شود.
حضرت خورشید، دارم به آن روزی فکر میکنم که می آیی و من
برای آنکه بیشتر ببینمت، کمتر پلک می زنم...

اللهم عجل لولیک الفرج...

یا علی.
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۰:۵۰ رضوان الحسین
بسم رب الشهدا وصدیقین
با عرض سلام وعرض تسلیت
انگارکه شما به وب ما سر زده بودید ماهم آماده تبادل لینک هستیم
پس دست دست نکنید
اگر موافق هستی بگو یا علی
۱۱ دی ۹۲ ، ۰۶:۱۳ رضوان الحسین
سلام
لبیک یا زینب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی